Zwroty i wymiany

Zwroty

Każdy produkt oferowany w Mostrami można zwrócić. Warunkiem jest złożenie oświadczenia o odstąpieniu w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki oraz odesłanie jej w ciągu kolejnych 14 dni od złożenia oświadczenia. Zwracany towar nie może nosić śladów noszenia, musi być czysty, z oryginalnie wszytymi metkami oraz pozbawiony zapachu np.: kremów, perfum.

Z uwagi na charakter oferowanych przez Mostrami produktów oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, możliwość zwrotu nie obejmuje produktów, które zostały wykonane na zamówienie; według specyfikacji konsumenta lub dostosowane w taki sposób, że służą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt z Mostrami przed złożeniem zamówienia.

Krok po kroku - jak zwrócić towar?

  1. Skontaktuj się z Działem Obsługi Zwrotów i Reklamacji pod adresem klient@mostrami.pl. Prosimy o podanie preferowanego dnia oraz godziny przyjazdu kuriera. Prosimy o podawanie 4 godzinnych przedziałów czasowych. W przypadku zwrotów z zagranicy koszt przesyłki pokrywa Klient.
  2. Przy zwrotach w Polsce, Biuro Obsługi Klienta wyśle Państwu potwierdzenie zamówienia kuriera. Przesyłek “za pobraniem” nie odbieramy.
  3. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu.
  4. Zapakuj produkty wraz z dokładnie wypełnionym formularzem i fakturą.
  5. Wyślij zwracane produkty na adres:
    Mostrami sp.z o.o.
    ul. Duchnicka 3, budynek 4 (obok wejścia C)
    01-796 Warszawa
    Z dopiskiem "Zwrot"
  1. Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu w postaci faktury VAT, która była dołączona do otrzymanego przez Ciebie zamówienia.
  2. Zwrotu wpłaty dokonamy w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania. Forma zwrotu środków będzie taka sama jak forma dokonanej przez Państwa płatności.
  3. Ze względu na Twoją wygodę jak i bezpieczeństwo wysyłanych rzeczy, Mostrami pokrywa koszt przesyłki na terenie Polski, przy czym uprawnienie takie przysługuje Klientowi jednokrotnie dla danego zamówienia. Oznacza to, że składając zamówienie na kilka produktów jednocześnie, Klient powinien podjąć decyzję, o tym, czy i ile produktów zwraca i odesłać je Mostrami jedną przesyłką. W przypadku odesłania kolejnych towarów z danego zamówienia osobną przesyłką, koszty następnej przesyłki ponosi Klient.

Wymiana

Jak wymienić produkt?

Każdy produkt oferowany w Mostrami można wymienić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Warunkiem jest odesłanie towaru nieużywanego i czystego, z oryginalnie wszytymi metkami, pozbawionego zapachu np.: kremów, perfum. Wymiana możliwa jest jedynie w obrębie jednego modelu (to znaczy na inny kolor lub rozmiar).

Z racji na unikatowy charakter wielu produktów w naszej ofercie, sprawdź czy w sklepie znajduje się rozmiar i kolor, na który chcesz dokonać wymiany. Jeśli Klient chce wymienić rzecz na zupełnie inną, zalecamy bezpłatnie zwrócić produkt oraz zakupić kolejny.

Wymiana krok po kroku:

  1. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem klient@mostrami.pl. Prosimy o podanie preferowanego dnia oraz godziny przyjazdu kuriera. Prosimy o podawanie 4 godzinnych przedziałów czasowych. W przypadku wymian z zagranicy koszt przesyłki do Polski pokrywa Klient, a nowy produkt jest wysyłany na koszt Mostrami.
  2. Przy wymianach w Polsce, Biuro Obsługi Klienta wyśle Państwu potwierdzenie zamówienia kuriera.
  3. Wydrukuj i wypełnij formularz wymiany.
  4. Zapakuj produkty wraz z dokładnie wypełnionym formularzem i fakturą.
  5. Wyślij zwracane produkty na adres:
    Mostrami sp.z o.o.
    ul. Duchnicka 3, budynek 4 (obok wejścia C)
    01-796 Warszawa
    Z dopiskiem "Wymiana"
  1. Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu w postaci faktury VAT, która była dołączona do otrzymanego przez Ciebie zamówienia.
  2. Po otrzymaniu przez nas Twojej przesyłki, w terminie do 14 dni, wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.
  3. Ze względu na Twoją wygodę jak i bezpieczeństwo wysyłanych rzeczy, koszty przesyłki na terenie Polski pokrywa Mostrami. Skorzystaj z naszego kuriera DHL. Przesyłek “za pobraniem” nie odbieramy.
  4. W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. (22) 692-40-08 lub drogą mailową - klient@mostrami.pl.
Kontakt
Masz do nas pytanie ?

Nasze Biuro Obsługi Klienta
chętnie Ci pomoże

Skontaktuj się z nami pod adresem e-mail:

Kontakt klient@mostrami.pl

Nie wahaj się, by napisać,
odpiszemy i pomożemy rozwiązać
każdy problem!

ZamknijZamknij

Do momentu złożenia zamówienia produkty znajdujące się w koszyku nie są zarezerwowane i mogą zostać zakupione przez innego klienta