Reklamacje

Zgodnie z prawem konsumenckim towary sprzedawane droga elektroniczną objęte są 2-letnią gwarancją. W tym okresie klientowi przysługuje prawo reklamacji towaru.

Reklamacji można dokonać drukując formularz i wysyłając wypełniony formularz wraz z przesyłką.

UWAGA!
Brak potwierdzenia zakupu wyklucza możliwość reklamacji.

Reklamacja krok po kroku:

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz.
  2. Zapakuj produkty wraz z dokładnie wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.
  3. Koszty przesyłki kurierskiej DHL na terenie Polski pokrywa Mostrami. W przypadku reklamacji z zagranicy koszt przesyłki do Polski pokrywa klient.

Wyślij przesyłkę na adres:

Mostrami Sp. z o.o.

ul. Duchnicka 3, budynek 4 (obok wejścia C)

01-796 Warszawa

z dopiskiem „Reklamacja”

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem klient@mostrami.pl.

Klient ma możliwość wybrania preferowanej formy reklamacji. Możliwe są: naprawa produktu, zwrot pieniędzy oraz wymiana na nowy. Zwrotu wpłaty dokonujemy w ciągu 14 dni od daty przyjęcia reklamacji. Forma zwrotu będzie taka sama jak forma dokonanej przez Państwa płatności.

Z uwagi na unikatowy charakter wielu wyrobów może zaistnieć sytuacja, iż nie będziemy w stanie wymienić reklamowanego produktu na nowy. W tym przypadku nastąpi zwrot środków.

Kontakt
Masz do nas pytanie ?

Nasze Biuro Obsługi Klienta
chętnie Ci pomoże

Skontaktuj się z nami pod adresem e-mail:

Kontakt klient@mostrami.pl

Nie wahaj się, by napisać,
odpiszemy i pomożemy rozwiązać
każdy problem!

 

ZamknijZamknij

Do momentu złożenia zamówienia produkty znajdujące się w koszyku nie są zarezerwowane i mogą zostać zakupione przez innego klienta