Najczęstsze pytania

Napisz mailWypełnij formularz
klient@mostrami.pl przejdź

Najczęściej zadawane pytania

Ogólne

  1. Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

    Korzystając z wyszukiwarki w prawym górnym rogu sklepu, lub przeglądając główne menu i wybrane, konkretne kategorie (np. Projektanci, Ubrania, Inspiracje).

  2. Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?

    Nie. Zamówienie można złożyć nie rejestrując się. Jednak rejestracja w systemie umożliwia Państwu korzystanie z opcji takich jak: śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów, udział w akcjach specjalnych i promocyjnych.

  3. Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić?

    Powodów może być kilka:
    -błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu.
    -zapomniane hasło – w tym przypadku prosimy kliknąć w link „Przypomnij hasło” dostępny w sekcji Moje Mostrami. Aktualne hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało się zalogować prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem klient@mostrami.pl.

  4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Wszystkie oferowane w Mostrami rzeczy pochodzą od najlepszych polskich projektantów, a ich produkcja ma charakter niekomercyjny i niemasowy.Dlatego też całkowity i maksymalny termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 14 dni roboczych, a w żadnym razie 30 dni od daty zawarcia umowy sprzedaży. W przypadkach, kiedy z przyczyn niezależnych od Mostrami, realizacja zamówienia przekroczy termin 30 dni, Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Biuro Obsługi Klienta.

  5. Czy istnieje możliwość zamówienia konkretnej rzeczy pod konkretne wymiary?

    Tak. W takiej sytuacji przed dokonaniem zakupu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem klient@mostrami.pl celem omówienia szczegółów. Zastrzegamy, że produkty wykonane na indywidualne zamówienie (szyte na miarę) nie podlegają wymianie i zwrotowi.

  6. Czy może się zdarzyć, że moje konto zostanie zablokowane?

    Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania punktów Regulaminu. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem klient@mostrami.pl.

  7. W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    Nasi Konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 09:00 – 18:00 czasu środkowoeuropejskiego.

  8. Czy i jak mogę otrzymać fakturę VAT?

    Fakturę VAT wystawiamy w oparciu o podane dane i wysyłamy drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres e-mail. Wystawiamy wyłącznie faktury. Dotyczy to zarówno osób fizycznych jak i prawnych. Proszę zwrócić uwagę na fakt, że dane do faktury oraz dane do wysyłki mogą być różne.

  9. Jak wygląda proces realizacji zamówienia?

    -klient zamawia towar na stronie Mostrami, co jest równoznaczne z akceptacją regulaminu i warunków sprzedaży
    -klient płaci za zakupiony towar przy pomocy jednej z dostępnych opcji płatności
    -po zaksięgowaniu wpłaty Mostrami wysyła klientowi potwierdzenie płatności
    -w momencie wysyłki towaru Mostrami wysyła klientowi potwierdzenie nadania przesyłki wraz z jej numerem

  10. Co to jest saldo klienckie?

    Wirtualne konto w sklepie na które mogą zostać dodane środki pieniężne w celu dokonania zakupów, tylko do wykorzystania w sklepie MOSTRAMI.PL

FORMY PŁATNOŚCI

  1. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

    Mostrami oferuje następujące metody płatności:
    -kartą kredytową: VISA, MasterCard
    -szybkim przelewem elektronicznym
    -PayPal
    -przelewem na konto o numerze: 75 1030 0019 0109 8533 0003 5778
    Pełna lista dostępnych form płatności:

  2. Czy pobieracie dodatkowe opłaty np. za płatność kartą kredytową?

    Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za wybraną formę płatności

  3. Kiedy rozpoczyna się proces realizacji zamówienia?

    Proces realizacji zamówienia rozpoczyna się zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

  4. Skąd mogę mieć pewność że moje dane są chronione, a całość operacji bezpieczna?

    Bezpieczeństwo jest jednym z naszych absolutnych priorytetów. Na każdym etapie działań przywiązujemy ogromną wagę do ochrony danych osobowych. Posiadamy najwyższej jakości rozwiązania technologiczne i zabezpieczenia systemowe. Ponadto zespół specjalistów na bieżąco monitoruje system tak by wszelkie operacje przebiegały bez zarzutu.

  5. Jak wykorzystać kartę prezentową Mostrami.pl?
    1. Wejdź na Mostrami.pl
    2. Zaloguj się lub zarejestruj
    3. Dodaj do koszyka wybrany produkt/produkty
    4. Wybierz opcję >> karta prezentowa << spośród metod płatności
    5. Wpisz kod z karty

    Wartość karty prezentowej zostanie odjęta od należności za zakupy.

WYSYŁKA

  1. Jakie są opcje wysyłki i kto za nie płaci?

    Na terenie Polski koszt przesyłki w wysokości 16 złotych za paczkę ponosi klient. Koszt kuriera doliczany jest do zamówienia. Koszt międzynarodowych przesyłek podany jest w sekcji "Wysyłka" w menu "Pomoc".

  2. Jak wysyłacie przesyłki?

    Przesyłki wysyłane są kurierem DHL . UWAGA! W momencie dostarczenie przesyłki przez kuriera prosimy o dokładne sprawdzenie, czy nie została uszkodzona!

  3. Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?

    Do przesyłki zawsze dołączamy formularz zwrotu/wymiany/reklamacji towaru. Faktura wysyłana jest drogą elektroniczną.

  4. W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?

    Kurierzy DHL dostarczają przesyłki w dni robocze, w godzinach 9:00 – 18:00. W przypadku, gdyby opcja odbioru przesyłki w godzinach pracy kuriera nie była możliwa prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Mostrami pod adresem klient@mostrami.pl, bądź bezpośrednio z firmą kurierska DHL , lub pod numerem tel. 804 262 262 (tel. stacjonarne), 46 814 82 20 (tel. komórkowe) (od pon. do soboty w godz. 07:00 - 19:00)
    Klient zarejestrowany w Mostrami i posiadający konto może śledzić status swojego zamówienia na bieżąco.

  5. Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

    Ze względu na specyfikę działalności Mostrami prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową, dlatego nie umożliwiamy odbioru osobistego zamówionego towaru. Przesyłkę dostarcza Państwu kurier prosto na wskazany podczas rejestracji adres.

  6. W jakim czasie realizowane są zamówienia złożone w dni wolne od pracy i święta?

    Zlecenie realizacji zamówienia wysyłane jest pierwszego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia. Status zamówienia można sprawdzić w zakładce Moje Mostrami lub w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia.

  7. Czy istnieje możliwość dostarczenia produktu w ciągu 24 godzin od momentu zakupu?

    Ze względu na specyfikę oferowanych produktów czas realizacji zamówienia może wynieść do 14 dni. Niemniej jednak dokładamy wszelkich starań, by produkty były dostępne jak najszybciej. W momencie, gdy towar jest dostępny, wysyłka nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty, o czym klient dowie się z wiadomości email zawierających informacje nt. statusu zamówienia.

  8. Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

    Dostawa zamówień realizowana jest przede wszystkim w dni robocze. Jednak istnieje możliwość, by na prośbę klienta przesyłka została dostarczona w sobotę, niedzielę lub w święto. Wiąże się to z dodatkową opłatą po stronie Klienta.

  9. Czy można przesunąć wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?

    Jest to możliwe jedynie do momentu, gdy przesyłka nie została przekazana kurierowi. Wszelkich zmian dotyczących terminu dostawy można dokonywać na etapie realizacji zamówienia. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Mostrami pod adresem klient@mostrami.pl. Można także wpisać zastrzeżenie o późniejszej wysyłce w ‘Uwagach do zamówienia’.

  10. Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

    W momencie dostarczenie przesyłki przez kuriera prosimy o dokładne sprawdzenie, czy nie została uszkodzona.
    W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach z podpisem własnym i kuriera oraz niezwłoczne skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta Mostrami pod adresem klient@mostrami.pl
    Jeśli przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszych oględzin, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską DHL , aby zgłosić szkodę oraz chęć sporządzenia protokołu szkody. Po przyjeździe kuriera należy wraz z nim sporządzić protokół szkody w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach z podpisem własnym i kuriera, zaznaczając w nim wszystkie szczegóły.
    Wypełniony i podpisany protokół należy odesłać do naszego sklepu razem z reklamowanym produktem. Dla bezpieczeństwa, przed nadaniem paczki warto dokonać kserokopii wyżej wymienionych dokumentów.

ZWROTY, REKLAMACJE, WYMIANA

  1. Czy mogę zwrócić towar?

    Każdy produkt oferowany w Mostrami można zwrócić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Warunkiem jest odesłanie towaru nieużywanego i czystego, z oryginalnie wszytymi metkami, pozbawionego zapachu np.: kremów, perfum. Zwrotu można dokonać wypełniając formularz i wysyłając wypełniony wraz ze zwracaną przesyłką. Zadzwoń do nas, a my zamówimy dla Ciebie kuriera po odbiór zwrotu.
    Z uwagi na charakter oferowanych przez Mostrami produktów oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, możliwość zwrotu nie obejmuje produktów, które zostały wykonane na zamówienie; według specyfikacji konsumenta lub dostosowane w taki sposób, że służą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt z Mostrami przed złożeniem zamówienia.

  2. Czy mogę wymienić towar?

    Każdy produkt oferowany w Mostrami można wymienić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Warunkiem jest odesłanie towaru nieużywanego i czystego, z oryginalnie wszytymi metkami, pozbawionego zapachu np.: kremów, perfum. Wymiana możliwa jest jedynie w obrębie jednego modelu (to znaczy na inny kolor lub rozmiar). Jeśli klient chce wymienić rzecz na zupełnie inną, zalecamy bezpłatnie zwrócić produkt, oraz zakupić kolejny.
    Wymiany można dokonać drukując formularz i wysyłając wypełniony wraz z wymienianą przesyłką lub wypełniając formularz załączony do przesyłki.

  3. Czy mogę złożyć reklamację towaru?

    Zgodnie z prawem konsumenckim towary sprzedawane droga elektroniczną objęte są 2-letnią gwarancją. W tym okresie klientowi przysługuje prawo reklamacji towaru.
    Reklamacji można dokonać drukując formularz i wysyłając wypełniony formularz wraz z przesyłką.
    Brak potwierdzenia zakupu wyklucza możliwość reklamacji.

  4. Kto ponosi koszty związane ze zwrotami, reklamacjami i wymianami?

    Na terenie Polski w przypadku wymiany i reklamacji towaru przez Klienta, Mostrami ponosi wszystkie koszty związane z obsługą Klienta, w tym koszt przesyłki do Mostrami oraz wysyłki nowej rzeczy z Mostrami do Klienta.

    W przypadku zwrotu, Mostrami pokrywa koszty zwrotu Towaru, wysłanego za pośrednictwem firmy DHL, przy czym uprawnienie takie przysługuje Klientowi jednokrotnie dla danego zamówienia. Oznacza to, że składając zamówienie na kilka produktów jednocześnie, Klient powinien podjąć decyzję, o tym, czy i ile produktów zwraca i odesłać je Mostrami jedną przesyłką. W przypadku odesłania kolejnych towarów z danego zamówienia osobną przesyłką, koszty następnej przesyłki ponosi Klient.

    W przypadku transakcji zagranicznych, koszt wysyłki do Mostrami ponosi klient, a ponownej wysyłki do Klienta ponosi Mostrami.

  5. W jaki sposób zwracane są pieniądze w przypadku zwrotu lub reklamacji rzeczy i w jakim terminie otrzymam pieniądze?

    Zwrot pieniędzy następuje w terminie do 14 dni na rachunek klienta podany w formularzu zwrotu lub reklamacji.Jeżeli płatność nastąpiła przy użyciu karty płatniczej, zwrot zostanie wykonany na tę samą kartę. W momencie pomyślnego zakończenia procedury zwrotu lub reklamacji Mostrami wysyła powiadomienie e-mail o zmianie statusu zamówienia.

  6. Czy mogę wyłącznie wymienić daną rzecz na ten sam produkt w innym rozmiarze czy także na zupełnie inny produkt? Jak wówczas rozliczane są różnice w cenie?

    Wymiana jednego produktu na ten sam w innym rozmiarze, pochodzący od tego samego projektanta, nie powoduje żadnych dodatkowych kosztów dla klienta.
    W przypadku chęci wymiany na inny produkt od tego samego lub innego projektanta obowiązuje procedura zwrotu poprzedniego produktu (obowiązują wszystkie zasady właściwe procedurze zwrotu, patrz powyżej) oraz zakupienie nowego produktu zgodnie z obowiązującym procesem sprzedaży w Mostrami.

  7. Czy w przypadku reklamacji produktu otrzymuję produkt raz jeszcze czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

    Klient ma możliwość wybrania preferowanej formy reklamacji. Możliwe są: naprawa produktu, zwrot pieniędzy oraz wymiana na nowy.
    Ostateczną decyzję dotyczącą formy reklamacji podejmuje Projektant, mając na uwadze preferencje Klienta przekazane przez Dział Zwrotów Mostrami.pl.
    Z racji na unikatowy charakter wielu wyrobów może zaistnieć sytuacja, iż nie będziemy w stanie wymienić reklamowanego produktu na nowy. W tym przypadku,po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji - zwrócimy pieniądze.

Kontakt
Masz do nas pytanie ?

Nasze Biuro Obsługi Klienta
chętnie Ci pomoże

Skontaktuj się z nami pod adresem e-mail:

Kontakt klient@mostrami.pl

Nie wahaj się, by napisać,
odpiszemy i pomożemy rozwiązać
każdy problem!

 

ZamknijZamknij

Do momentu złożenia zamówienia produkty znajdujące się w koszyku nie są zarezerwowane i mogą zostać zakupione przez innego klienta